Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Infók
Ön itt jár: > >

GYIK

   Csak regisztráció után tudok rendelni?

Nem. Van lehetőséged gyors és egyszerű rendelésre, ami nem regisztrációhoz kötött. Amennyiben szeretnél állandó fiókot, aminek számos előnye van, Facebook oldaladdal vagy Gmail fiókoddal be tudsz lépni. Ez mellett természetesen email címed megadásával is tudsz regisztrálni.

 

   Milyen előnyökkel jár a regisztráció?

 Ha létrehozod saját fiókodat, akkor következő rendelésnél nem kell ismét megadnod a számlázási címed, telefonszámod, email címed és egyéb adataidat, mert a rendszer eltárolja. Ezen felül nyomon követheted rendelésed állapotát és kívánság kosarad is megmarad.

 

   Csak web áruházon keresztül rendelhetek?

Igen. Megrendelésed kizárólag az áruház felületén keresztül tudjuk kezelni. Ha rendszerhiba miatt nem tudnád írásban leadni rendelésed vagy esetleg megakadsz a folyamatban, nyugodtan keress minket telefonon vagy e-mailben.

 

   Hogyan fizethetek?

 Rendelésed leadásakor három féle fizetési mód közül is választhatsz. Van lehetőséged csomagod átvételekor utánvétellel fizetni. Ezenfelül bankkártyával is fizethetsz online felületen keresztül vagy előre utalással.

 

   Biztonságos-e a bankkártyás fizetés?

Természetesen. A bankkártyás tranzakciókért a Baron Payment Zrt. felelős, ami a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény. Így a fizetés teljesen biztonságos, kártyád adatait sem kerülnek tárolásra.

 

   Hogyan jut el hozzám a rendelés?

 Jelenleg DPD futárszolgálattal történik a házhoz szállítás.  

 

   Mennyire lehet magas a házhoz szállítás díja?

 A szállítási díjak egységesek az országon belül, távolságtól függetlenül. A díjakról aktuális információkat a Szállítás menüpontunk alatt találsz!

 

   Mikor számíthatok a csomag megérkezésére?

 A szállítási idő sok tényezőtől függ így a kézbesítés kettőtől akár tizennégy napig is elhúzódhat. Ezen belül a futárszolgálat 8 és 16 óra között kézbesít így érdemes azt a címet megadni, ahol ebben az időintervallumban szoktál tartózkodni.

 

   Kapok értesítést a csomag megérkezése előtt?

 Igen. Az általad megadott email címre fogsz levelet kapni. Először tőlünk, amikor átadtuk a futárnak csomagod, utána pedig a futárszolgálattól a kézbesítés napján.

 

   Mennyi az esélye, hogy gyorsan megkapom a rendelésem?

  Ez leginkább a készlettől függ. Amennyiben rendelésed van raktáron már akár másnap megérkezhet. Készlethiány esetében a termék legyártásra kerül, amennyiben rendelésed sok raktáron nem levő terméket tartalmaz a gyártás ideje kitolódhat.

 

   Garanciálisak a megvásárolt ruhák?

  Igen. Minden megvásárolt darabra félév garancia van. A vásárlásról kapott számla egyben jótállási jegy ként is szolgál, így ezt feltétlen őrizd meg.

 

   Minden esetben jár a garancia?

 Amennyiben a hiba nem rendeltetés szerű használatból ered nem áll módunkban érvényesíteni a garanciát. Ezen felül figyelj, hogy átvételkor ellenőrizd le a terméket, mert szállítás közben is megsérülhet. Ebben az esetben helyben le kell jegyzőkönyveztetni, mert csak így tudjuk orvosolni a problémát.

 

   Van lehetőségem cserére, ha rossz a méret?

   Természetesen. Fontos, hogy őrizd meg a számlát és a visszaküldésnél egy kísérőlevelet is mellékelj benne. (ez e-mailben is jó, ha neked egyszerűbb) Írd le benne milyen új méretet szeretnél, vagy a ruha nevét, ha teljesen lecserélnéd és a színről se feledkezz meg. Ha másik ruhára cseréled, akkor eltérés esetében a különbséget ki kell egyenlíteni. Ez természetesen ránk is vonatkozik, ha olcsóbb ruhára cseréled, akkor a különbséget vissza utaljuk, vagy utalvány állítunk ki az összegről (ilyen esetben, ezt is írd meg a levélben)

 

   Mi történik, ha a rendelés átvétele utána meggondolom magam?

 A vásárlástól való elállási jogoddal természetesen élhetsz 15 napon belül. Az áru visszajuttatásának költsége viszont téged terhel. Amint az árut visszakaptuk, árát 15 napon belül visszatérítjük. Az egyedi megrendelés esetében viszont nem érvényesíthető.

 

   Mit tegyek, ha van valami problémám, de a vásárlástól nem szeretnék elállni?

 Bármilyen kérésed, kérdésed vagy problémád van, keress minket bizalommal. Ha felveszed velünk a kapcsolatot biztosan tudunk a dolgon segíteni.    

 

   Megadott adataim biztonságban vannak?

  Természetesen. Az adatkezeléssel kapcsolatban törvény szerint meghatározott módon járunk el. Kizárólag a rendelés folyamatából kihagyhatatlan harmadik fél kapja meg, de csak ideiglenesen kerülnek ott megőrzésre adataid. (Ilyen harmadik fél a futárszolgálat, illetve a bankkártyás vásárlás szolgáltatását biztosító cég)

Indi-GO Style... hogy alig várd az edzést!